Hoe heet die clip die rond 2000? uitkwam en waarbij een groep in fruit/groente pakken rondloopt?

Het is engelstalig en volgens mij is het rock/pop. Ik dacht dat het van green day was, maar daar kan ik het niet van vinden!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Muziek
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
The cartoons hebben dat een tijdje gedaan.
Ook denk ik aan good Charlotte die dat in 1 clip deed maar ik weet niet of dat al 13 jaar geleden is...

Het beste antwoord

Good Charlotte met I just wanna live
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Jaa bedankt dat is het liedje wat ik bedoelde!