Ik zoek moderne liedjes in (ik denk) akkoordsymbolen (A,B,C enz.), weet iemand waar ik dat kan vinden?

Ja, en ik begin nog maar net dus ik kan maar 1 noot tegelijk spelen... Heeft iemand hier een website voor, of heeft iemand thuis zoiets, of weet iemand iets uit z'n hoofd? Please help me!

Toegevoegd na 20 uur:
Voor piano/keyboard.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Muziek
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Uhm, welk instrument?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hihi, sorry, keyboard/ piano.

Het beste antwoord

Zoek eens met google op 'chords' en dan de naam van het liedje/de artiest. Er is de wereld aan dat soort sites. Ik gebruik meestal ultimate guitar (als je alleen accoordsymbolen zoekt en niet vinger voor vinger uitgeschreven maakt het instrument niet uit) of 911tabs (anders dan de naam doet vermoeden, heeft die site niet alleen tabulatuur, maar ook accoordschema's), maar ieder z'n voorkeur. Gewoon een middagje zoeken, het probleem is eerder dat er teveel is dan te weinig (zoals met bijna alles op 't internet)