hoe heet dat liedje met de zin erin ''who I am'' en last words?

ik heb ooit gehoord dat het van james morrison is

maar ik krijg het niet gevonden wie kan mij helpen

Toegevoegd na 19 minuten:
het is in ieder geval een Engels talig liedje

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Muziek
1.1K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Heb je ook op James Morrison lyrics gegoogled?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
jaah, maar daar kwam ik ook niet verder
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
hallo, het is een rustig liedje en je hoort vooral gitaarmuziek
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Is het misschien Broken Strings ? Who I am komt er niet letterlijk in voor , maar misschien heb je dat verkeerd verstaan. Probeer het in elk geval even ! Bronnen:
- http://m.metrolyrics.com/broken-strings-lyrics-james-morrison.html
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
weet je wel zeker of het van james morrison is? als ik zoek tussen "-" dan krijg ik heel andere resultaten... en niet van meneer james.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ik weet niet zeker of het van james morrison is ik heb ooit van iemand gehoord dat het van james morrison is, maar als hij er naast zit, dan weet ik het ook niet meer

Antwoorden (2)

De tekst "Who I am" komt voor in de song "You make it real: van Jmaes Morrison

Toegevoegd na 49 seconden:
sorry, typefoutje, James Morrison
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Amadea
11 jaar geleden
Dat kan iedereen vinden ja, maar "last words" staat er niet in. Dus is dit niet wat vraagsteller zoekt!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
sorry, helaas is dit niet het liedje wat ik zoek maar toch bedankt voor het meezoeken
Het is het toevallig;

James Morrison - wonderful world