Hoe heet die jongens band met 10 of meer leden?

Ik was wat oude muziek aan het luisteren, naja van mijn jeugd zeg maar.. ben 23.. En nu heb ik steeds in mn hoofd, dat er een band was.. een jongensband.. Met wel 10 leden.. misschien iets meer. En ze zongen en volgens mij waren er ook een paar die aant het rappen waren. Ik heb géén idee meer hoe ze heten. Zou ook geen liedje meer kunnen opnoemen. Maar ik krijg het maar niet uit mn hoofd. Het enige wat ik nog weet is dus, jongensband.. 10 of meer leden.. Zingen en rappen... Iemand een idee?
En ik denk ik de jaren 00... of het moet eind 90 zijn geweest maar ik denk het niet...

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Muziek

Antwoorden (1)

Bedoel je de Kelly family?

Een van oorsprong Iers/Duitse popgroep bestaande uit 12 broers en zussen van het gezin O'Kelley.

Toegevoegd na 31 seconden:
Aan het eind van de jaren '90 scoorden ze nog enkele grote hits waaronder "I Can't Help Myself (I Love You, I Want You)" en "Fell In Love With An Alien"