hoe heet het bekende duitse liedje dat nu steeds op is ?

het is een rap liedje ik hoorde het in een bar dichtbij het is al eventjes oud maar ik ben de naam kwijt

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Muziek
4.6K
Amadea
11 jaar geleden
Wáár op?
Amadea
11 jaar geleden
Waar gaat het over, en hoe lang geleden was het dan?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
disco nummer echt een goed dans nummer weet niet meer :(

Antwoorden (4)

Het is met zo weinig gegevens moeilijk te bepalen, maar misschien is het "Da Bop" van WTF! wat jij zoekt.
Amadea
11 jaar geleden
Mogelijk is het ‘Nein, Mann!’ van Laserkraft 3D. Dat nummer was onder meer herkenbaar aan het zinnetje ‘Ich will noch nicht gehen; ich will noch ein Bisschen tanzen.’ Dat nummer behaalde in 2010 de hitlijsten in verschillende landen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Da da da, ich lieb dich nicht, du liebst mich nicht. Van Trio.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Of: Lila Wolken.

http://www.youtube.com/watch?v=CrYYg_atdtk