Waar kan ik Thaise muziek downloaden?

Het liefst traditionale thai music, laos music, isaan volksmuziek. dank u!

Toegevoegd na 17 minuten:
zoals bijvoorbeeld de muziek uit dit filmpje:
http://www.youtube.com/watch?v=I2fVp01vwnA&feature=related (dit is echter geen traditionele thai music, maar goed genoeg.)

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Muziek
3.9K

Antwoorden (7)

Ik zou zeggen Thailand....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je op YouTube de woorden THAILAND VOLKSMUZIEK intypt krijg je 50 pagina's video's/muziek. Hetzelfde zal wel voor Laos gelden. Heb ik niet meer gecontroleerd na die vloed aan thaise muziek.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
www.mp3panda.com en is bijna voor niks...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Probeer eens naar de link hieronder te gaan en daar te zoeken voor thaise muziek en download dan utorrent ook gelijk. Succes
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
MoniqueT
14 jaar geleden
Helaas, mininova is sinds kort op de legale toer, dus daar kan je weinig meer vinden.
Internet???
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Heb even ge-googled, voor de andere landen/stijlen moet je wel de zoekopdracht aanpassen
14 jaar geleden
hier kun je gratis muziek downloaden
www.downloads.nl