met wat kan ik muziek die ik online beluister op mijn computer bewerken???

ik wil muziek die ik bijv op youtube en spotify staan tijdens het luisteren bewerken zonder het lied te downloaden en dan wil ik geen demo`s enzo maar een full game weet iemand iets???

gr dominique

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Muziek

Antwoorden (1)

Dat kan met Mplayer, als je het daar opent zit er onder meer een ingebouwde equalizer.
Soort uitgebreide VLC-player.