Is het mogelijk om dit type Hammondorgel (T222-1) aan te sluiten op mijn externe Lesliespeaker?

Er zit namelijk een inwendig toonwiel ingebouwd. Maar ik sluit hier liever mijn Lesliespeaker (HL822) op aan. Maar nu is mijn vraag, is dit mogelijk?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Muziek
1.2K

Het beste antwoord

Dat is mogelijk, ja. Maar let wel op de impedantie en het vermogen van de speaker. Als die overeenkomen met de waarden van het orgel kan er niets misgaan.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Het toonwiel orgel van Hammond is waarschijnlijk gewoon aan te sluiten, de draaiende speakers in de Lesliebox hebben niets met de inwendige toonwielen van het orgel te maken.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Zo is het!