Waar vind ik tweedehands grammofoonplatenwinkels in Milaan?

Ik ben op zoek naar o.a. Singles, LP's, 8Tacks en Cassettes van Milva.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Muziek

Antwoorden (2)

Je zou www.paginegialle.it kunnen gebruiken of een search starten naar een Italiaans forum over muziek/grammofoonplaten waar vaak veel informatie te vinden is. Sponsoren van de site zijn dan vaak winkels waar dergelijke aanverwante producten te koop zijn. Registreren is vaak vrij eenvoudig en je zou dan zelf daar de vraag kunnen stellen. In het Engels of gebruik maken van Google translate wat goed werkt als je eenvoudige zinnen gebruikt. Succes.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hier zijn er al drie:

PSYCHO RECORDS
Via Molino delle Armi, 25
MILANO

IL DISCOMANE
Alzaia Naviglio Grande, 38
MILANO

NUOVA DIENNE di MARCO VERONESI
Via Decembrio, 26 MILANO
PHONE 02 55195174