Waar kan ik een goede muziek programa kopen ?

Hi

ik ben de laatste tijd veel bezig met muziek en raps maken maar ik zoek een muziek software programma
ik heb een windows 7 pc.
ik wil het gebruiken om muziek te recorden en beats mee te maken.
weet iemand mischien een programma waarmee je je keyboard ook mee kan aansluiten?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Muziek

Antwoorden (2)

Een goed maar wel ingewikkeld programma is: Fruity Loops PRO. Ik heb het ook maar je moet wel helemaal uitvinden hoe het moet. En dat is best lastig.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hallo,

je hebt verschillende programma's in die catogorie.
b.v Cubase - Fl Studio - Ableton - Logic.
ja kan ze kopen fia internet of in een betere muziek winkel.