Ik heb een liedje gehoord op Pinkpop. Het is een plaat waarin OI OI OI OI wordt geschreeuwd weet iemadn welk nummer dit is?

Toegevoegd na 19 minuten:
het is een soort van rock nummer en werd het savonds in de tent op cambing b gedraaid.

Toegevoegd na 6 dagen:
Tja het is geen rap/r&b nummer en niet de stroming oi.. Het komt uit de mega top 40 en werd veel gedraaid op 3fm maar welk nummer is het ;) oi oi oi oi !

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Muziek
1.6K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ben je je ervan bewust dat er een hele punkscene zo heet: http://nl.wikipedia.org/wiki/Oi!

Antwoorden (3)

Het is Danza Kudoro uitgekomen op 16 - 11 2010

Toegevoegd na 27 minuten:
Of bedoel je Cockney Rejects - OI! OI! OI!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Misschien de originele OI plaat van de Cockney Rejects? En anders een van de 100en oi-platen.

Toegevoegd na 1 minuut:
De soort "rock" die je hoorde heet punk en Oi! in het bijzonder.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het is misschien TNT va ACDC.

Maar er zijn heel veel punk nummers waarin oi! geroepen wordt. Oi! is ook een hele punk stroming.