Op welke te verkrijgen CD is het nummer 'L.O.V.E.' van Frank Sinatra (of de versie van Nat King Cole) te vinden.

Wij willen dit nummer graag ten hore brengen tijdens onze huwelijksceremonie, maar de muziekinstallatie van de trouwlocatie kan alleen originele Cd's afspelen, vandaar deze vraag.

Waar ik de CD zou kunnen kopen (geen buitenlandse webshops, alleen NL.)?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Muziek
1.1K

Antwoorden (3)

De song "L.O.V.E." van Nat King Cole is te vinden op de cd " Nat King Cole - L.O.V.E.", Label: Collectors' Choice Music CCM-876 of EMI Music Special Markers 509995-0199802-2. Uitgebracht in 2007 als Jazz Cd. Deze cd zou je kunnen bestellen bij de betere Jazz cd zaak bij jouw in de buurt.

Toegevoegd na 12 minuten:
Mocht je de cd nu niet in een cd zaak kunnen vinden dan zou je het ook via de cd sectie van een bibliotheek kunnen proberen. Het beste is dan om dit via de website van de bibliotheek proberen te vinden.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Voor zover wij hebben kunnen nagaan, heeft Frank Sinatra dit nummer niet opgenomen, maar Nat King Cole wel. Bij elke Nederlandse bibliotheek is (tegen een kleine vergoeding) de cd L-O-V-E aan te vragen. Maar het nummer staat ook op de cd 'World of Nat King Cole' die tegen een zacht prijsje bij een aantal grote Nederlandse webwinkels (Bol, Free Record Shop) is te krijgen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Aan het lijstje kan ik nog 'L-O-V-E: The Complete Capitol Recordings 1960-1964' toevoegen. een bijzonder uitgebreide (maar ook dure...) 4 dubbel-cd http://bit.ly/N971Jw, o.a. bij Bol.com verkrijgbaar.
Degene die deze song onder de naam van Frank Sinatra op youtube plaatste vergist zich, het is echt de stem van Nat King Cole.
Behalve de al genoemde titels kan je het ook vinden op de cd's:
- Easy listening, vol.2 (ZYX 550572)
- The parent trap [soundtrack van een film] (Hollywood 1621672)
- The Capitol collector's series: Nat King Cole (CDP 7935902)
- Crooners (EMI 3447552), waar tevens songs van Frank Sinatra, Dean Martin, Bing Crosby etc. op staan dus aan te bevelen!
Amadea