Waar kan ik de songtekst van het nummer "Oh Je t'aime, oui Je t'aime" (Mon Amour band) vinden?

Als ik google kom ik telkens uit bij BZN met het nummer Mon Amour. Maar ben echt op zoek naar het nummer van de band Mon Amour.

http://www.youtube.com/watch?v=lTWBX9EAuYA

Weet jij het antwoord?

/2500

Je krijgt niet de juiste tekst, omdat je de verkeerde titel invoert. Het nummer dat jij bedoelt is getiteld: Je t'aime... moi non plus Hierbij de tekst met vertaling: Je t'aime, je t’aime / Ik hou van je, ik hou van je oh, oui je t'aime / oh, ja ik hou van je [Serge] Moi non plus / Ik ook niet van jou [Jane] Oh, mon amour / Oh, mijn lief [Serge] Comme la vague irrésolu / Als een besluiteloze golf je vais, je vais et je viens / ga ik, ga ik en kom ik entre tes reins / in je schoot je vais et je viens / ik ga en ik kom entre tes reins / in je schoot et je me retiens / en ik houd me in [Jane] Je t'aime, je t'aime / Ik hou van je, ik hou van je oh, oui je t'aime / oh, ja ik hou van je [Serge] Moi non plus / Ik ook niet van jou [Jane] Oh, mon amour / Oh, mijn lief tu es la vague, moi l'île nue / jij bent de golf, ik het naakte eiland tu vas, tu vas et tu viens / je gaat, je gaat en je komt entre mes reins / in mijn schoot tu vas et tu viens / je gaat en je komt entre mes reins / in mijn schoot et je te rejoins / en ik ga met je mee je t'aime, je t'aime / ik hou van je, ik hou van je oh, oui je t'aime / oh, ja ik hou van je [Serge] Moi non plus / Ik ook niet van jou [Jane] Oh, mon amour / Oh, mijn lief [Serge] Comme la vague irrésolu / Als een besluiteloze golf je vais, je vais et je viens / ga ik, ga ik en kom ik entre tes reins / in je schoot je vais et je viens / ik ga en ik kom entre tes reins / in je schoot et je me retiens / en ik houd me in [Jane] Tu vas, tu vas et tu viens / Je gaat, je gaat en je komt entre mes reins / in mijn schoot tu vas et tu viens / je gaat en je komt entre mes reins / in mijn schoot et je te rejoins / en ik ga met je mee je t'aime, je t'aime / ik hou van je, ik hou van je oh, oui je t'aime / oh, ja ik hou van je [Serge] Moi non plus / Ik ook niet van jou [Jane] Oh, mon amour / Oh, mijn lief [Serge] L'amour physique est sans issue / De lichamelijke liefde heeft geen uitweg je vais, je vais et je viens / ik ga, ik ga en ik kom entre tes reins / in je schoot je vais et je viens / ik ga en ik kom je me retiens / ik houd me in [Jane] Non! / Nee! maintenant viens! / kom nu! Je t'aime... moi non plus is een Frans duet geschreven door Serge Gainsbourg[1]. De single werd uitgebracht in 1969 en wordt gezongen door Serge Gainsbourg en Jane Birkin. Het lied werd een internationale hit, hoewel het in vele landen was verboden omwille van de expliciet seksuele getintheid.

Bronnen:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Je_t'aime%E2%...

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100