Wat gebeurd er als ik illegaal muziek download?

Stel ik download 2000 nummers aan illegale muziek. Via torrentz.eu
En ze komen daar achter. Wat kan er dan gebeuren? Hoe groot is de boete??

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Muziek
1K
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Ik heb laatst een video gezien op youtube dat er een gozer 675 duizend dollar moest betalen omdat hij 30 liedjes heeft gedownload. (Heel late reactie)

Antwoorden (2)

Oh nee, daar hoef je je niet zo druk over te maken. Zolang je muziek download voor alleen eigen gebruik, zelfs als de download bron illegaal is ben je volkomen legaal bezig. Ook als je 2000 nummers download. Let op: alleen voor eigen gebruik.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dan krijg je een zware boete denk maar aan 100den euro's misschien wel meer
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als je niet weet waar je het over hebt, bespaar jezelf de schaamte..