wat is een goed geluid systeem voor op mijn kamer om muziek mee te luisteren met goede bass en mooi geluid? mijn budget is ong 350 euro.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Muziek
1K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb bij Correct twee Jamo s 426 speakers gekocht, voor ca. 140 euro. Deze kostten destijds 299 per stuk (!). Beter geluid krijg je niet voor dat geld, lees diverse recensies op internet maar na.
Dan heb je nog 200 over voor een redelijke versterker van bv. Pioneer.
Ik geniet er elke keer weer van!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
En toch zou ik gewoon mijn eigen oren geloven.
Eens dat de Jamo's prima zijn maar dat vindt IK mogelijk dat iemand anders iets anders zoekt in speakers.
(Net als wat een ander geweldig vindt ik dat nog niet vindt. :))

Antwoorden (2)

De sony BDV-EF420 2.1 lijkt mij een een prima set en je houdt nog €1,- over.

http://www.wehkamp.nl/beeld-geluid/home-cinema/home-cinema/sony-bdv-ef420-2-1-3d-home-cinema-set-met-blu-ray-speler/C26_7F0_7F0_720620/?PRmin=5&PRmax=1680&KAPRmin=500&KAPRmax=168000&F=1,2,3,17&PI=1&SM=5
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
okee jc54 kan ik dan ook bijvoorbeeld op ipod aansluiten of niet?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
en weet jij wat dat ding in het midden doet dat platte ding ik snap niet waar dat voor is
jc54
11 jaar geleden
Dat platte ding in het midden is de tuner/versterker/dvd-speler. Waarschijnlijk heb je een verloopstekker nodig om je ipod er op aan te sluiten, maar hij heeft meerdere extra ingangen.
http://www.wehkamp.nl/beeld-geluid/home-cinema/home-cinema/philips-hts3538-12-5-1-home-cinema-set/C26_7F0_7F0_720901/?PRmin=5&PRmax=1680&KAPRmin=500&KAPRmax=168000&F=1,2,3,17&SM=4

Voor 161 Euro heb je een hele goede 5.1 set