Is er een radiozender waarop ik de Tour de France kan volgen?

Ik kom alleen maar radio 1 tegen maar die zender lijkt meer geïnteresseerd in praatprogramma's waarin ze uitgebreid vertellen wat ik van de week al lang op TV gezien heb. Ik heb geen behoefte aan talking heads (iets waar de programmabazen tegenwoordig erg gek op lijken te zijn) zeker niet wanneer de etappe al lang begonnen is. Daar ik overdag geen TV kan kijken wordt het toch moeilijk om de Tour te volgen zonder een fatsoenlijke radio uitzending.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Muziek
1.1K

Antwoorden (2)

Dan kom je automatisch bij de Belg terecht. Sporza radio, hier via internet te beluisteren.

http://internetradio.vrt.be/radiospeler/v2_prod/wmp.html?qsbrand=12
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Helaas is het verslaan van de Tour niet mogelijk zonder die talking heads.
Zolang er niets wezenlijks gebeurd en dat is 99,99% van de tijd zo, zul je die tijd toch moeten vullen. Zelfs op TV is de tour maar zelden interessant en wordt de tijd ook volgel*ld met allerlei weetjes.
Je zult het dus met Radio 1 of zoals Cath zegt met den Bels moeten doen. Die hebben idd vaak iets relevantere verhaaltjes, maar verhaaltjes blijven het.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb in de auto Altijd radio 1 opstaan.
En als je daar goed naar luistert,,dan kun je hier op GV veel antwoorden geven.
Helaas hoef ik maar 4 km naar mijn werk te rijden+1
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Eef, dan rijd je toch een eindje om, of je gaat verhuizen!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nee,dank je ik heb maar een stoplicht te gaan.
En daar hou ik het bij,
Maar wat mij wel opvalt,,,,ik kan er meestal na Een keer wachten doorrijden.
En dat was voor een jaar terug wel anders.
Er is door de crisis minder verkeer op de weg ,,dus ik kom minder te weten.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja ik snap ook wel dat er zeker in het begin van een etappe niet veel gebeurd (iets dat ik altijd erg ontspannend vond op vakantie). Maar dat ik dan meer dan een uur die radio op de achtergrond heb en nog steeds geen idee heb wie er nou hoever op kop rijden, wie welke punten gepakt heeft en welke ploegen waar in het peloton zitten stel ik minder op prijs.
Zo af en toe een daadwerkelijke update van wat er op de weg daar gebeurd zou leuk zijn maar ipv. daarvan zitten ze te kletsen met de zoveelste zelfbenoemde expert die geen klap te vertellen heeft en alleen bezig is de tijd vol te praten (ik weet al dat we 0 punten haalde op het EK, dat hoef ik geen 3 keer per uur te horen).
Daarbij vind ik sowieso het sportcommentaar op de Nederlandse zenders (radio en TV) heel erg slecht.
Ik zal eens kijken of ik sporza op AM kan ontvangen. Ik zit dicht genoeg bij de grens. Ik blijf zoeken!