Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

hoe kan ik van een gebrande cd liedjes verwijderen?

ik heb een cd gebrand, maar sommige liedjes vind ik helemaal niet leuk. kan ik die op een of andere manier nog verwijderen zodat er weer ruimte is voor andere (leuke) liedjes????

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Muziek
8.6K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Nee dat kan niet. Een cd werkt anders dan bijvoorbeeld een harde schijf, bij een cd wordt begonnen met schrijven aan het begin en daarna kan er alleen data aan toegevoegd worden door het erachter te schrijven (mits de cd nog niet 'afgesloten' is). Als het een herschrijfbare cd is (CD-RW) dan kun je wel de hele cd wissen en daarna opnieuw branden met de liedjes die je leuk vindt. Anders moet je een nieuwe cd gebruiken en kun je deze als onderzetter op tafel gebruiken ;)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb even gekeken, het is helaas geen cd-rw. Dan maar opnieuw proberen en de oude in de vuurkorf gooien ;)

Andere antwoorden (2)

Voor zover ik weet is dat niet mogelijk.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
wanneer het gaat om een cd-r dan kan je helaas een bepaald nummer niet verwijderen. Als het gaat om nummers die je gebrand heb op een cd-rw dan kan je bepaalde nummers weer wel verwijderen en waardoor er weer ruimte is voor andere leuke nummers.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding