Als ik naar italo-disco feesten wil, waar kan ik dan het beste terecht?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Muziek
2.1K

Het beste antwoord

30 juni te Zoetermeer, 30 jaar radio stad den haag en iventi d'azzurro. kijk op website radiostaddenhaag.nl

Optreden van Hazel Dean Ryan Paris en Jungo.

Meld je eventueel aan bij de forum www.italo-disco.it/forum

gr

Maurizio Giovane
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

de echte Italo dance platen komen eigenlijk alleen nog voorbij bij 80-90's parties. Ik ben zelf dj en heb eigenlijk zelden van een all Italo Disco party gehoord. Of het was een themafeest van mensen die net zoals jij de hele avond dan Italo Disco willen horen. Kijk gewoon bij uit agenda festivals. En zoek op thema feesten. Het kan ook nog veel voorkomen in de gekke travo/ gay parade feesten. Die zijn gek op Travo disco en thema feestenzoals jaren 80-90 muziek ;)

Toegevoegd na 40 seconden:
Travo Disco moet natuurlijk Italo Disco zijn haha. Maar mss bestaat travo Disco ook wel. succes