Slechte merken bestaan eigenlijk niet meer. Zeker niet als je ze nieuw koopt je krijgt immers altijd 2 jaar garantie.
Natuurlijk verschilt de kwaliteit wel met die van een Bose of een ander bekend merk.
Maar een slecht merk bestaat niet.
Het is dus een goed merk als je de radio op een normale manier gebruikt
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Goed of slecht heeft in mijn ogen weinig met garantie te maken, maar met goede kwaliteit muziek en of het apparaat doet wat het pretendeert te doen. Bose is niet perse een goed merk, meer een goed gemarkt product. Marquant is een slecht merk autoradios. Wat is een normale manier gebruik maken van autoradios? En bij welk soort gebruik zou het slecht zijn? http://www.kieskeurig.nl/autoradio/alle?new=N&page=2&sort=grade&order=desc&q=&rq=&ps=10&pcode=autoradio&qcode=autoradio&min_default=34&max_default=749&min=35&max=70#new=N&page=1&sort=grade&order=desc&q=&rq=&ps=10&pcode=autoradio&qcode=autoradio&brand_id%5B%5D=42350&min_default=34&max_default=749&min=35&max=415
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
-
Ik kan alleen mijn persoonlijke mening geven.. ik ben geen fan van Caliber. Maar dat soort dingen zijn vaak erg persoonlijk. Of ze snel stuk gaan weet ik niet, ik vond t geluid zo beroerd dat ik m weer eruit heb gehaald, dus de radio kreeg geen kans om kapot te gaan:)

Zelf ben ik groot fan van Alpine.. en dan het liefst op een paar eenvoudige pioneer of focal speakers maar die radios kosten ook veel meer helaas.