Hoe heet het Nederlandse zagereres die dit nummer zong?

Ik heb al dagen lang een melodie in mijn hoofd van een liedje gezongen door een Nederlandse zangeres, maar ik kan maar niet op de tekst komen. Alleen het refrein die een beetje zo gaat.

and iiiiiiiiiiiiiiii will..........
and iiiiiiiiiiiiiiiiii wil.........
and iiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

Het was een hitnummmer, 7/8 jaar geleden dus ik hoop dat iemand het weet ook al is mijn beschrijving erg vaag.

Toegevoegd na 5 uur:
Maria Mena! Allemaal bedankt voor jullie antwoorden.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Muziek

Het beste antwoord

Ik denk dat je de eerste hit van maria mena bedoelt: just hold me . Maar ze is niet nederlands!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Bedoel je niet de Whitney Houston-uitvoering van 'I will always love you'? Maar dat is natuurlijk geen Nederlandse zangeres.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dit was ook mijn eerste ingeving!!!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
wat voor muziekstijl?
en waar (radio/tv) was het nummer een hit? Welk seizoen (carnaval of beachclub)
Hoe zag ze eruit? Ik vermoed nl dat het een mix is.
Misschien bedoel je dan "I will" van Do(minique van Hulst).
Amadea