is deze site betrouwbaar? http://www.dre-beats.nl/home/

Ik wil graag Beats by dr. dre's kopen maar deze zijn nogal goedkoop de site ziet er aardig betrouwbaar uit.
Maar ik twijfel nog wel

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Muziek
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
deze vraag is al gesteld vandaag!
http://www.goeievraag.nl/vraag/wou-beats-by-dre-dre.339459

Het beste antwoord

Als je echt goeie Dr.Dre koptelefoons wilt, zou je de echte normale prijs moeten aanschaffen. Want hoe lager de prijs, hoe slechter het kwaliteit.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Nee niet doen, of je krijgt neppe die er gewoon ech uit zien maar een mindere geluidskwaliteit hebben of je krijgt ze helemaal niet, die site is onbetrouwbaar.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
maar er staat wel bij dat het originele beats zijn http://www.dre-beats.nl/overzicht/ ''Originele Beats by Dr Dre Monster Producten''
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja iedere jan met de korte achternaam kan dat erbij zetten. Een vriend van mij heeft ze van daar gekocht. Uiterlijk was precies hetzelfde alleen de geluidskwaliteit was echt een stuk slechter (we hadden het vergeleken met echte beats by dre) het is aan jou de keuze om ze hier aan te schaffen maar vanuit mijn eigen ervaring raad ik het je af.
Ik denk persoonlijk dat het wel kan. Het merk 'beats' en "monster" is te zien etc,
anders zou je niet zomaar namaak producten van ze kunnen verkopen, en dat op Nederlandse site. Het zou nog wel kunnen zijn dat het kwaliteit minder is zoal ervoor is beantwoord.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Volgens scamadviser.com is de website voor 43% betrouwbaar. Ik zou het niet doen..
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
bij mij staat er 85% ik denk dat je dre-beats.com hebt ingevoerd die is 43% bedankt voor deze site