Waar kan ik het beste/goedkoopste parkeren voor een concert aanstaande maandag in Ahoy?

Is de parkeerplaats van Ahoy zelf aan te raden (dure parkeerkaart)? Kun je hier na afloop snel weg of loopt het vast?
Wat zijn andere parkeeropties?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Muziek
1.4K

Het beste antwoord

Het zal daar en bij zuidplein bomvol staan. Als je bereidt bent om 10-15 minuutjes te lopen kan je hem parkeren in de wijk bij slinge metrostation, dit is gratis
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bedankt voor de goede tip. Hebben de auto in de buurt van het metrostation neergezet en het was idd niet ver lopen.

Andere antwoorden (2)

metro station slinge, vanaf slinge is het 1 halte tot zuidplein wat direct aan ahoy gelegen is.

http://www.rotterdam.nl/tekst:penr_slinge
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als je een beetje vroeg bent kun je proberen aan de andere kant van de Vaanweg bij de scholen.
Daar kost parkeren ook niets .
Wij gaan daar altijd staan als er rommelmarkt of Pasar Malam is ....