op welke site kan ik muziek vinden waar ik de naam niet meer van weet ( ook kan in zingen ) ?

op welke site kan ik muziek vinden waar ik de naam niet meer van weet ( ook kan in zingen )

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Muziek
45.6K

Antwoorden (4)

dat kan je op http://www.midomi.com/. hier kun je ook lyrics invoeren en deze kent dan je muziek. uit ervaring weet ik dat deze site nog niet alle nummers kent maar volgens mij kom je hier ook ver mee. paar knoppen drukken zingen en je hebt meestal wel resultaat.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als je het kunt zingen of neuriën, probeer dan eens Midomi.

Ook kun je het proberen met Soundhoud. Dat is een app die je kunt downloaden voor de smartphone.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als je een paar regels nog wel onthouden heb of ergens hebt opgeschreven, dan kan je die intypen op google met daarachter lyrics of songteksten

bijvoorbeeld

voorbij zijn alle nachten lyrics songtekst

en dan zie je dat google dan allerlei sites voor je vindt met dat stukje tekst erin, en tegelijkertijd ook vind deze ook muzieksites waar complete teksten op staan van het nummer wat je zoekt. En natuurlijk ook van vele, vele andere artiesten.

In dit geval Marco Borsato met Ik leef niet meer voor jou.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als je een smartphone heb kan je ook de gratis apps Soundhound en Shazam downloaden.