Van welk nummer is de intro bij elke Ajax wedstrijd in de Arena?

Aan het begin van elke wedstrijd van Ajax in de Arena wordt het intro van een nummer van Emerson, Lake & Palmer gedraaid. Een intro met (digitaal) hoorngeschal.
Maar hoe heet het nummer waar het vandaan komt?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Muziek
20.4K

Het beste antwoord

Dat is het 'Peter Gunn' theme
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het bleek Fanfare For The Common Man te zijn, maar ik heb hem dankzij jouw antwoord wel gevonden. Bedankt! :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Oh, ik zit nooit in de ArenA, maar dit leek me zo'n gepast nummer van EL&P...

Andere antwoorden (1)

Dat is "Fanfare For The Common Man".