Ik wil een eigen fictieve radiozender maken. Hoe maak ik die?

Ik wil dan ook reclame er tussen hebben. De radiozender is alleen voor mij. Ik wil ook een eigen intro voor mijn radiozender.

Maar waar kan ik reclame vandaan halen?

Toegevoegd na 5 minuten:
het is voor school.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Muziek
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Waarom zou je in hemelsnaam reclame op je eigen radiozender willen:P? Om het echt te laten overkomen?! Als 'ie alleen voor jezelf is, hoeft dat toch niet..
Amadea
11 jaar geleden
Aangezien het fictief is kan je er lekker op los fantaseren. Moet je zélf bedenken, dewitte!

Het beste antwoord

Je kunt je eigen radiostation maken op bijvoorbeeld Radionomy.com