Hallo, mijn vader is al 15 jaar op zoek naar een liedje(titel enz) van vroeger, ik weet niet of ik hier goed zit maar denk ga het gewoon proberen!?

jaren 65 t/m 70 is hij ergens uitgebracht, het liedje begint met geroezemoes van mensen op een perron, daarna hoor je een stoomtrein eerst langzaam en dan al sneller en daarna begint de muziek te spelen..????

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Muziek
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
http://www.thespoon.com/trainhop/songs.html
Cryofiel
11 jaar geleden
Gladys Night - Friendship Train
http://www.youtube.com/watch?v=6JfQ-Zmj0xw
Cryofiel
11 jaar geleden
Night Train? Maar die is uit 1953...
http://www.youtube.com/watch?v=l9inzaw1Hpk
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
bedankt alvast voor de (serieuze) reacties, zitten er niet tussen jammer genoeg! liedje duurd lang ongeveer 15 min tot half uur, het ritme van trein gaat over op muziek
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
weet hij jammer genoeg niet meer.. ook niet of er in gezongen word ja of nee
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb het al eerder aangevoerd in een antwoord maar als het hier niet lukt probeer het dan eens bij Dr. POP op 3fm (Gerard Ekdom tussen 12 en 14 uur Ma t/m donderdag). Die man weet echt heel veel, ook al is het al oud. De moeite waard om het daar te vragen met de informatie van wat het niet is (de antwoorden hier op goeie vraag die echt in de buurt kwamen). Succes ermee. Wel een hele leuke vraag trouwens!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ah top! heel erg bedankt voor de tip ken ik inderdaad even proberen! dankjewel
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
http://www.youtube.com/watch?v=wg8DhjQOtzM ?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
nee ook niet:(, thnx

Antwoorden (1)

"Station to station" van David Bowie.
Amadea
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
"deze video is momenteel niet beschikbaar" krijg ik als ik op afspelen klik !
Cryofiel
11 jaar geleden
Bij mij doet-ie het wel.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
wauw jij kwam wel echt in de buurd dacht dat je hem had, het liedje dat ik zoek duurt langer en het trein geluid gaat van langzaam naar snel, en als het geluid van de trein stopt gaat het in het zelfde ritme verder in het muziek.. en in het begin hoor je mensen en geroezemoes
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
heb het nog een keer geprobeerd : zelfde resultaat, noppes !
Amadea
11 jaar geleden
En als je rechtsonder aanklikt dat je 'm op Youtube wilt zien, dan ook niet? Ik zie geen beperkingen...
Cryofiel
11 jaar geleden
Dit is hem:
http://www.youtube.com/watch?v=91_XJQN3U-4
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ook geprobeerd, zelfde resultaat, maar ik zag dat ik "extra plugins" nodig heb... geen idee wat dat zijn en hoe ik er aan kom en hoe ik ze zou moeten installeren ?
Cryofiel
11 jaar geleden
Zegt-ie dat niet zelf als je op de melding klikt waarin staat dat je die extra plugins nodig hebt?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ja, maar als ik klik op 'vereiste plugins installeren' dan verdwijnt die 'strook' weer, heb het diverse keren gedaan, zelfde resultaat, gaf ook aan: 'extra plugins nodig om alle media ....' (weet niet meer).
Amadea
11 jaar geleden
Ik denk dat jij een verouderde Adobe Flash versie hebt. Je hebt daar een nieuwere van nodig zodat je videokaart de gegevens weer kan verwerken. http://get.adobe.com/nl/flashplayer/
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
hartelijk dank allemaal, het gaat niet, andere keer misschien !
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
toch nog een keer geprobeerd ! gelukt ! ik hoor de trein en david bowie; dank je wel *gryofiel en *amadea ! ;)