Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

hoe maak ik een vesterker??

ik heb thuis een geluidsbox staan maar daar moet nog een vesterker op die het geluid uit mijn mobiel of mp3 speler of zoiets versterkt zodat ik daar op muziek kan luister, kan iemand mij helpen??

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Muziek
929

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (4)

Je kunt een bouwpakketje kopen met bouwhandleiding. Enkele voorbeelden zie je in onderstaande link.
http://reviews.conrad.nl/7866-nl_nl/SHOP_AREA_17363/versterker-hifi-bouwpakketten-reviews/category.htm
(Lees meer...)
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
dankje wel maar ik heb precies net een versterker uit een ouwe radio gehaald maar toch bedankt.
jc54
11 jaar geleden
Dát kon ik uit de vraagstelling niet opmaken.
Of zelf een kitje maken of een versterker kopen of helemaal samenstellen maar dan heb je electronicakennis nodig.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Gebruik eennversterker module, bv:

http://www.conrad.nl/ce/nl/product/130056/Versterkermodule-35-Watt
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Met een beetje handigheid en kunnen werken met een soldeerbout kan u makkelijk een versterkertje maken.
Een paar leuke schakelingen kan u vinden op de site in bijlage.
Meestal is dit ook nog de goedkoopste oplossing.

Zoals eerder door een GV-lid aangegeven kan u ook een bouwpakketje kopen waar alles voorgekauwd is.
Velleman is zeer bedreven op dat vlak, zie 2e link.

Als u het zelf niet kan doen dan zal er wel iemand in uw vriendenkring kunnen helpen.

Veel succes.

Een laatste oplossing is uw mp3 aansluiten op de micro ingang van een audio- of TV-toestel.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding