ik wil een electrische gitaar kopen. moet ik daar nog een stemmingsapparaat bij kopen? zie link

de set:
http://www.kijkshop.com/product/15864/5068-5088-5091/vrije-tijd/muziekinstrumenten/gitaren/phoenix-elektrische-gitaarset-voor-starter/

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Muziek

Antwoorden (3)

Ik zit zelf in hetzelfde dilemma maar een tip: je kan beter voor een goede 2de hands gaan dan deze set. Op marktplaats heb je goede gitaren met speaker voor rond de €200. Ga anders naar gitaarwinkels en vraag om advies.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Heb je een
Iphone dan moet het programmatje guitartools kopen, zit petfect stemapparaat bij, overigen zijn er nog diverse andere apps voor ook. Zal voor android ook wel beschikbaar zijn. Overigens kan je ook op gehoor stemmen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hey!

Bij deze set zit nog geen stemapparaat. Die moet je er dus los bij kopen.
Bij bronnen heb ik een voordelige toegevoegd!

Toch wil ik je als gitarist wat advies meegeven:
Ik zou zelf mijn gitaar bij een echte muziekzaak kopen. Deze kunnen je oa veel betere ondersteuning geven wanneer je problemen hebt met de gitaar. Vaak zijn de producten die ze bieden ook nog eens goedkoper en kwalitatief beter! In de bronnenlijst wat voorbeeldjes
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in de muziekwinkel kunnen ze je ook bagger aansmeren. op gitaarfora wat onderzoek plegen lijkt me beter, en vooral veel uitproberen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Menno, met je eens. Je kunt ook betrouwbaarheid per winkel opzoeken! www.gitaren-winkel.nl is een vergelijkingssite, maar op fora als gitaarnet.nl kun je ook terecht!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
een winkel als feedback, is qua service enerzijds coulant en qua prijs goedkoop (voor nederlandse winkels dan, duitse webshops daargelaten) maar of je met een squier affinity start pack of een squier classic vibe de winkel verlaat is echt een wereld van verschil. ooit ben ik begonnen op zon klein schel squier verstekertje... had iemand toen maar gezegd: voor iets meer geld heb je iets veel beters. nu bijv. ben ik erg te spreken over de vox modeling verstekers voor beginners en gevorderde.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Helemaal met je eens! Ga daarom mij meerdere winkels kijk om je vanaf verschillende kanten te laten adviseren! Internet kan daar natuurlijk ook een rol in spelen.