Waar kan ik bladmuziek van Anouk vinden?

Ik zoek bladmuziek van Anouk met akkoorden.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Muziek
1.3K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
911 tabs heeft een breed aanbod http://www.911tabs.com/tabs/a/anouk/

Het beste antwoord

Alle mogelijke bladmuziek voor gitaarakkoorden (tabs) vind je op www.tabsrus.nl
"Tabs Are As"
Ik zie 62 nummers van Anouk.

Toegevoegd na 4 uur:
Foutje, "Tabs Are Us".
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Amadea
11 jaar geleden
Akkoorden zijn echter geen bladmuziek.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Maar de vraagsteller zoekt in principe de akkoorden (dat is tenminste mijn interpretatie) en dan heb je niet per se bladmuziek nodig. Misschien weet de vraagsteller ook niet dat er iets anders dan bladmuziek bestaat.
Amadea
11 jaar geleden
Hoe concludeer je dat Test123 akkoorden bedoelt?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Door de toevoeging "met akkoorden". Maar zoals ik al zei, dat is mijn interpretatie/vermoeden.

Andere antwoorden (1)

Inderdaad: Akkoorden via tabs zoeken.

Verder kan je ook kijken via google afbeeldingen naar bv:
"anouk music scores"
De eerste link gaat bv naar http://www.docstoc.com/docs/110866208/Anouk---Nobodys-Wife
11 jaar geleden
Amadea
11 jaar geleden
Maar beter is de term "sheet music", want een "score" is een partituur - daarin staan alle instrumenten onder elkaar in het klein uitgeschreven.
walter
11 jaar geleden
Dat kan ook: Ik zou zeggen: Probeer het allebei. Grootste kans op resultaat ;-)