Ik zoek een liedje met een snelle maat. Volgens mij is het gezongen in het Russisch of iets in die richting. Weet iemand de titel en de artiest.

Het is een lied met een best wel snelle maat. Volgens mij is het gezongen in het Russisch of iets in die richting. Het klinkt een beetje als komische muziek en volges mij wordt er accordeon in gespeelt.

Het begint met iets wat lijkt op:

(Meerdere personen) Hay, Hay. Hay, Hay Hay, Hay ......, Hopsa ...., Hopsa ..., Tamdididam, Tamididam, Japidaa Japisee en dan begint er een stuk solo.

Shazam of Soundhound herkent hem niet.

Toegevoegd na 21 minuten:
Kan ook zijn dat het Pools is, iets in die richting in ieder geval.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Muziek
3.6K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Heb je het geluid kunnen opnemen?
Misschien kun je het dan
Op youtube plaatsen. Klein
Ideeetje

Antwoorden (5)

Bedoel je Kalinka?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Volgens mij bedoel je "Maroushka's melody" van Telman And Rice.
Amadea
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nee helaas deze is het ook niet, maar bedankt voor het antwoord in ieder geval. :)
Bedoel je dit? Er zijn meerdere versies van en het refrein lijkt wel een beetje op wat jij zegt.. Het is een bekend joods lied..
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nee helaas, maar het komt wel in de buurt. In ieder geval bedankt. :)
Het zou Bratsch kunnen zijn, hier de Danse Greque, maar volgens mij hebben ze wel meer nummers gemaakt die wel min of meer aan je beschrijving voldoen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wat wel een snel en Russisch lied is, en redelijk bekend, is wat wij "het meisje met de prei" noemen. Zoek maar op op YouTube: Loituma - Levan Pollka
Ik weet het niet, maar misschien is dit wel wat je zoekt!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Weet niet zeker of het Russisch is trouwens! :-)
Amadea
11 jaar geleden
Dat is hetzelfde liedje als wat ik een uur geleden al voorstelde....
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nee, helaas is hem ook niet maar in ieder geval bedankt voor het antwoord.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Sorry Amandea, niet gezien. Maakt toch ook niet uit? ;-)