Weet iemand of er een songtekst bestaat van dit lied. http://www.youtube.com/watch?v=swTTgLk_y8Y

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Nee, daar bestaat (nog) geen songtekst van. Ze is ook nog helemaal niet zo heel bekend... Ik heb het voor je geprobeerd (voor zover ik het kon verstaan, tussen * * is foenetisch): yeah Ik ben aan in de club sta ik aan (4x) je wijst met je vinger naar de wijzere je kijkt naar puppillen van de lijpere zo doorzichtig als water ik check ze later maar *musju* ik bekijken ze hm ben niet zo down met kaka ik hou ze het liefst underground *ammepapas* ik ben overal underground in me *papas* ik zie het overal hoe ze down zijn met kaka *awaka* entertainment en me eigen stylo in muziek en me kleding jaahaa ik *kom* ziek ondernemen breng me eigen stylo *met verdriet* en een neger jaahaa nou ben je down met de *uutkafelloos* down met de chicks van de *uut ka sterre* zonde van me tracks als ik samenwerk ze noemen mij een gek marocaan marocane en daarom kom ik altijd snel als ik binnen kom krijg je rillingen ik doe niet aan kinderspel als ik binnenkom is die mic van mij dit is mijn ziel kan niet komen zonder krachtige zang zah-ang me ritme is bepaald door te tekenen is voor mij een strategie om te rekenen want dit is me aanpak weg voor ik aanpak *????????* als een vechter uit de A-klas dus wil je beat dan roep ik me felles eerst wil je me nakke nu wil je me belle ik ben er pas en het gaat veel verder ik *??* gewoon me naam en de rest gaat vanzelluf je moet leven nemen niet geven heb me handen op laag gezet maar hoe was het maar voor even nu ben ik terug met een kroeg aan negers kijk niet meer om naar een kroeg van hevers dit is mijn ding nog steeds mijn zin ja ja ja ja ja ja wil je komen fokken doe het niet bij mij en daarom kom ik altijd snel als ik binnenkom krijg je rillingen ik doe niet aan kinderspel als ik binnen kom is de mic van mij dit is mijn ziel kan niet komen zonder krachtige zang za-hang za-hang de eerste stap is snel gemaakt voel de pas met regelmaat wie is de baas die krijgt de naam voor mij een weet voor jou een vrouw is er een *stop?* als ik *onweer?* is het een flop als ik *onweer?* is er maar één ze kennen mij *dus chillen?* zoals mij is er geeneen *?????????????????* (sorry onverstaanbaar* en daarom kom ik altijd snel als ik binnenkom krijg je rillingen ik doe niet aan kinderspel als ik binnen kom is de mic van mij dit is mijn ziel kan niet komen zonder krachtige zang za-hang za-hang za-hang za-hang za-hang za-hang mijn zie-hiel

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100