Ik zoek een franstalig muziek nummer. Gezongen door een vrouw met gitaar, hit enkele jaren geleden en gebruikt in auto reclame. Wie heeft een idee?

In de clip zie je een meisje met donker haar rennen door het franse platteland. Het is een aantal jaar geleden uitgebracht.

Toegevoegd na 44 seconden:
Ze zingt vrij snel, en het nummer klinkt vrij zomers.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek
1.1K

Antwoorden (1)

Bedoel je misschien Moi Lolita van Alizee?
Link: http://www.youtube.com/watch?v=dDwKPGUIVME
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik mis de gitaar en echt snel wordt hij ook niet gezongen. volgens mij is dit hem dus niet. maar zal geen oordeel vellen qua plussen en minnen
Amadea
12 jaar geleden
Dit is exact de video die ik voor me zag bij de beschrijving, dus van mij wél een plus!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik wist het niet precies maar niet geschoten is altijd mis.