Radio uitzending NCRV tafel van vier, wie kan mij de ontbrekende naam vertellen?

Eind jaren tachtig zond de NCRV een radio programma uit: De tafel van vier. drie namen weet ik me te herinneren: Daan Modderman, Appie Baantjer, en Klazien uit Zalk, maar naam nummer vier, wie weet hoe deze mevr heet?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek
1.9K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er is op google niets over te vinden.
Ik denk dat je beter je vraag hier kunt stellen: http://www.ncrv.nl/overdencrv/contact
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@maria dat heb ik gisteravond al gedaan, maar misschien moet ik de vraag nogmaals stellen, ik kan de programma's die uitgezonden zijn wel bestellen Maar ik heb het antwoord niet gekregen wie de vierde persoon was die aan de tafel van vier deelnam.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@Maria, zojuist de vraag weer gesteld maar zij konden mij de naam niet vertellen, daarom heb ik de vraag hier gesteld, misschien kunnen oudere GV'ers mij deze beantwoorden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ook raar dat je de programma's wel kan bestellen, maar dat ze niet weten wie de vierde deelnemer was. Ik hoop dat iemand op GV het wel weet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@Maria16, ik heb van alles geprobeerd om er achter te komen, gegoogled, per mail gevraagd aan de NCRV, maar ze zeiden dat ze het niet wisten.Ik zou het leuk vinden om weer achter deze naam te komen, ik heb het altijd een leuk programma gevonden, gezellig, en kon soms flink lachen ondanks dat ik alleen was.

Het beste antwoord

De ontbrekende naam is Kee Ruizeveld.

"Radio; 08-12-1988; NCRV
Praatprogramma waarin een panel van vier uitgesproken mensen praat over de meest uiteenlopende onderwerpen. Presentatie: Rik Felderhof.
Deze aflevering buigt het panel bestaande uit Kee Ruizeveld, Klazien Rotstein (Klazien uit Zalk), Appie Baantjer en Daan Modderman zich o.a. over de volgende (ingezonden) onderwerpen:
- Ruizevelds stelling dat een vrouw elke man kan versieren als zij zich daartoe zet;
- de relatie tussen een goed opgeleide burgemeestersdochter en een stratenmaker;
- het conflict tussen een vader, die van beroep militair is, en zijn zoon die weigert zijn dienstplicht te vervullen;
- mevrouw Melita die telefonisch om tips vraagt van het panel, om als oudere dame de hort op te gaan en toch af en toe een man mee naar huis te kunnen nemen."

Citaat van:
http://www.beeldengeluid.nl/

Meer lezen over Kee(tje) Ruizeveld:
http://www.masoeme-abbarin.nl/Keetje/
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hartelijk dank voor Uw antwoord, ik kon er zelf niet opkomen, wel heb ik van alles geprobeerd.