Waar kan ik bladmuziek van Wim Sonneveld vinden?

Ik ben opzoek naar bladmuziek van Wim Sonneveld en dan gaat het met name over het liedje 'Zou de zon nog wel schijnen zonder jou?'.
Heeft iemand enig idee waar dat op internet te verkrijgen is? Heb al meerdere bladmuziek websites afgezocht, maar niks kunnen vinden.
Bedankt!

12 jaar geleden
in: Muziek
4.5K

Het beste antwoord

Heb je ook een bibliotheek geprobeerd? Internet gaat voornamelijk om zeer populaire dingen, maar de bieb heeft vaak bladmuziek die niet zo populair of bekend zijn. Ik zou het als ik jou was daar even proberen.
Mocht je daar niks vinden, registreer dan op
http://pianofiles.com, en zoek daar even. mocht hij nog niet aanwezig zijn, kun je altijd een request indienen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Amadea
12 jaar geleden
Daar vind je het niet. 'k Heb alle landelijke catalogi daar al op nagekeken. Zelfs in de bibliotheek van het Theaterinstituut - waar de meeste liedjes van cabaretiers te vinden zijn - komt het niet voor!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dan word het dus een request indienen en hopen dat iemand het kan fixen..
Delano123
12 jaar geleden
Bedankt voor de moeite in ieder geval.
Verder ben ik ook opzoek naar het bladmuziek van de liedjes: naar buiten, moeder ik wil bij de revue, loflied op dora, Annemarie, Er was eens een mijnwerker in Geleen en Dora.
Kom er zelf niet uit.. Bedankt!

Andere antwoorden (1)

Het nummer waar je om vraagt kan ik niet vinden, maar hierzoiezo wat bladmuziek van Wim:

http://vriesdemark.schrijft.nl/bladmuziek.htm

Oa:
"Bladmuziek van Het dorp

Bladmuziek van Het dorp 2

Bladmuziek van Nikkelen Nelis

Bladmuziek van Een cent

Bladmuziek van Katootje (twee)

Bladmuziek van Luchtkastelen

Bladmuziek van Daar is de orgelman twee

Bladmuziek van Zo heerlijk rustig

Bladmuziek van Poen twee

Bladmuziek van De Kleine Parade"

Toegevoegd na 7 minuten:
trouwens;

Je zou contact op kunnen nemen met de makers van onderstaande site. Er staat wel een link naar de bladmuziek.., maar het antwoord is dan: in voorbereiding.

http://www.nllied.nl/lied/zou-de-zon-nog-wel-schijnen-zonder-jou?toon=bladmuziek