Als je oordopjes in doet, en heel de nacht hetzelfde liedje op laat staan tijdens het slapen. Weet je de volgende dag dan heel de tekst uit je hoofd?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee.
Amadea
12 jaar geleden
Nee, dat is even onzinnig als je leerboek onder je kussen leggen en verwachten dat je de volgende dag je lesstof kent! Maar ik zelf zou de hele nacht wakker liggen want ik kan niet slapen bij geluiden - en dus ken ik na die nacht geheid wel het hele lied!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ameada dat slaat nergens op zeg is wat zinniga
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik ben het met Amadea eens. Heel zinnig. Zou ik ook hebben
Amadea
12 jaar geleden
Moetwatvrag heeft de antwoorden zeker niet gelezen. Daar wordt precies hetzelfde in gesteld!
Ritsuka
12 jaar geleden
doet mij denken aan deze aflevering van Dexter's Laboratory: http://videoclip-online.com/video/53bbe4bd519ec4b/Dexter%E2%80%99s-Laboratory-The-Big-Cheese

Het beste antwoord

Nee, dat is niet waar. Veel mensen denken dat, maar dat is een fabeltje. Net zoals wanneer je woordjes inspreekt in ze de hele nacht luistert. Dan weet je ze de volgende morgen ook niet, dus bespaar de moeite. ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Nee, dat is een paar jaar terug onderzocht. Je slaat niet alles op wat je hoort.

Als je graag de Tekst wilt leren kennen raad ik je aan de lyrics van een nummer op te zoeken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Klopt. en dan hardop meezingen.
Natuurlijk werkt dat niet want dan hoor en merk je toch niks
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee met muziek werkt het niet. Alsjeblief moet leren voor een toets en je leest hem dan 2x over dan leer je het wel makkelijker dit omdat je in hè slaap een heleboel herhaalt.