hoe moet je vanaf je laptop muziek op je ipod touch zetten?

ik weet niet hoe je liedjes op je ipod touch kan zetten vanaf je laptop
dus help me please x

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek

Antwoorden (4)

Je download "Free Youtube Converter" en heb je al iTunes gedownload? Dan zet hij als hij klaar is meteen de liedjes die je via Free Youtube Converter hebt gedownload meteen over naar iTunes en dan hoef je alleen maar je iPod in jou laptop te doen en hij zet ze al over!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
of je koopt ze natuurlijk gwn op itunes
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is eigenlijk makkelijker dan je denkt. Eerst moet je een goed download programma vinden waar je liedjes van kan downloaden. Ik raar je ook youtube converter aan. De download kan je gewoon op internet vinden. Let wel op dat het een veilige is! Het is een heel makkelijk systeem. Als je liedje gedownload is kan je hem terugvinden in je bestanden. Dit bestand sleep je dan naar je itunes bibliotheek en dan loslaten. Daarna het liedje op je ipod zetten door het te verslepen van je itunes bib naar je ipod icoontje ;)
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Om dit te doen moet je eerst een progamma downloaden waarop je muziek kan downloaden! Dit kan verschillend zijn: Dit zijn enkele suggesties: -Bearshare
-Limewire
-Youtube converter
Maar er zijn er nog veel meer! Ik gebruik bearshare. Dit is een gratis, overzichtelijk en virus vrij progamma!
Als je een van de vele programma's heb gedownload, kun je aan de slag. Meestal is het zo dat je een liedje invoerd en dat er dan heel snel vele liedjes tevoorschijn komen! Ik hoop dat dit voldoende informatie was!