Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe moet ik downloaden met YouTube to mp3 converter.

Er staat alleen mp4 etc. Bij maar geen mp3 doet hij dit automatisch of moet ik dan wat anders doen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek
913

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (4)

Ga naar google.
Typ youtube download
Dan de eerste dacht ik.

Nu kom je op een website met een boxje waar een kleine weergave van de video en een url.
Kopieer jouw url in die balk en druk downloaden.
Dan zal die in mp3 op je computer worden opgeslagen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Via I tunes kan je mp4 ook omzetten naar mp3, gewoon met je rechtermuisknop op het liedje gaan staan
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
je moet het filmpje/liedje van youtube zelf halen, dus je moet die link van youtube waar je dat liedje vandaan haalt in youtube to mp3 converter plakken en dan kan je het downloaden;)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ga naar de video en klik op "Delen". Dan verschijnt er een link (zie afbeelding 1). De link kopieer je en plak je in het venster op de homepage van de YouTube naar MP3 Converter. Vervolgens klik je op Video converteren. Na een tijdje verschijnt de tekst: "Video succesvol geconverteerd naar mp3". Klik dan op "Downloaden" (afbeelding 2), kies voor "Opslaan" en blader naar de map op je pc waar je de muziek in wilt zetten.
(Lees meer...)
Plaatje bij antwoord
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding