Weet iemand ook waar en wanneer Joe Bonamassa in Nederland heeft gespeeld?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Muziek

Antwoorden (4)

Weet alleen dat ie op 2 mei een optreden had in de Oosterpoort te Groningen en dat ie 26 november een concert geeft in Carré.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Weet niet of hij hier al gespeeld heeft. Weet dat hij 26 november a.s. in Carré Amsterdam speelt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik zag hem op North Sea Jazz, zaterdag 14 juli 2007. Ik was hier voor Steely Dan. Daarna hoorde ik een enorme bak herrie!! Dat bleek dus Joe te zijn. Met oordoppen in heb ik erg genoten van de band!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dit "wild gitaarmonster" (Volkskrant, april 2006) trad vaker op in Nederland. In het voorprogramma van B.B. King in de Ahoy bijvoorbeeld, op 15 september 2006. In dat jaar volgden nog vier Nederlandse optredens, allemaal zo goed als uitverkocht.

(RJ)