Koninginnedag 2012 Amsterdam

Komt er nou wel een groot feest ofniet? Of komen er kleinere feestjes op het Leidse en het Rembrandt? Hopelijk weet iemand het! :)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek

Antwoorden (2)

Er wordt als het goed is ook 1 grote feest geviert stond op het internet
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee, het grote feest komt er niet, in verband met de veiligheid van het enorme aantal bezoekers. Wel maakt Radio 538 een feest in de RAI, maar dan maar voor 60.000 bezoekers. Lees maar even:

Radio 538 tijdens Koninginnedag 2012 naar Amsterdam RAI 1 december 2011 14:30
Burgemeester Van der Laan en de directie van Radio 538 hebben besloten om het Koninginnedagfeest in 2012 naar het plein voor de Amsterdam RAI te verplaatsen. Hiervoor wordt onderzoek gedaan naar de technische mogelijkheden om dit terrein gereed te maken voor een muziekevenement met 60.000 bezoekers. Ook willen de gemeente Amsterdam en Radio 538 een meerjarige afspraak maken voor de periode vanaf 2013, op het festivalterrein aan de ArenA-boulevard. Dit kan mogelijk in combinatie met een feest op Koninginnenacht in een van de nabij gelegen poppodia.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ook dat feest is alweer geannuleerd. http://partyflock.nl/topic/1127956:Ook_geen_koninginnedagfeest_bij_RAI.html
Weet iemand of er iets anders komt?