Waarom hebben sommige nummers geen filmpje bij Bijv. Rihanna talk that talk?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek

Antwoorden (3)

Er word alleen van de populaire hits een clipje gemaakt om uit te zenden op de muziekzenders. Om van elk nummer op een album een clipje te maken is veel te duur, en onzin omdat er vaak maar 2 of 3 echt hits worden.
12 jaar geleden
Het ligt er inderdaad aan of het een populaire hit wordt. Maar video's geupload door VEVO worden NIET weergegeven op mobiele apparaten. VEVO heeft hier bewust voor gekozen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ze maken vaak eerst de song, en later pas de clip. Ze kijken meestal eerst of de song een hit is, en als dit niet zo is, dan maken ze er geen clip bij. Kost alleen maar geld. En als het wel zo is, dan wel, en kunnen MTV of TMF ofzo de clip laten zien zodat het liedje nog populairder word.