Hebben bewoners zoals bijv. in Almere niet last van geluidsoverlast, als er weer eens zo'n defqon1 festival is?

vroeg ik mij een tijdje geleden af
ik weet niet of de vraag duidelijk is, want ik wist niet zo goed hoe ik het moest stellen.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek

Antwoorden (2)

Dit is op het atlantisstrand van almere en vrij afgesloten van de ''bewoonde wereld'' mensen zullen dus geen last hebben van geluidsoverlast. Ze zullen misschien wel last hebben van drukte in het verkeer i.v.m. de grote massa mensen die dit festival aantrekt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, als er zo'n groot festival is, zullen vast wel veel bewoners daar last van hebben.

Maar of iemand last heeft ergens van is altijd persoonlijk.

Bij mij in de stad is ook ieder jaar zoiets:
dancefestival Extrema Outdoor.
Een paar kilometer verderop.

En dat hoor ik dan.
Drie dagen lang.
Maar ik beschouw dat niet als geluidsoverlast.
Het gaat namelijk gewoon weer over.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Goed dat je het zo ziet.
Ik woon aan het water en eens in het jaar zijn hier havendagen. Er liggen dan een soort van vlotten op het water (5 meter van mijn huis, ik overdrijf niet!) waarop disco is. De muziek is echt knoeihard in mijn slaapkamer te horen, maar ach, het is een in het jaar, laat die mensen lekker lol hebben.