Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik wil een microfoon kopen, deze: http://www.rockpalace.com/product/Rode-NT1A-15th-Anniversary-Edition waar zou ik die aan moeten vastmaken?

ikzelf dacht aan een box, maar ik wil graag meer info ! Help!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek
1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (4)

Als je zeker wilt weten dat de boel gaat rondzingen moet je een microfoon aan een box maken:-) op de foto is achterop de microfoon een knik te zien waarmee hij op een standaard gemonteerd kan worden. Even eentje meebestellen dus
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
kijk maar eens naar de mee geleverde bron. Als je daar naar beneden scrollt dan zie je 2 statieven. Deze kun je beiden gebruiken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit is een professionele condensatormicrofoon die op een microfooningang met fantoomvoeding moet worden aangesloten.
Deze aansluitingen zijn te vinden op mengpanelen en professionele opname-apparatuur.
Ook bestaan er externe geluidskaarten waarop dergelijke XLR-3 aansluitingen met 48V fantoomvoeding zitten.
Als je hem op een geluidsbox wilt aansluiten dan moet die box dus over een ingebouwde versterker met microfooningang beschikken, die tevens fantoomspanning kan geven.
Zolang je nog geen mengpaneel, professionele verslaggevers-videocamera of externe geluidskaart hebt kun je dus weinig met deze microfoon.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit is wel het beste antwoord op de toch wat open vraag.. +1
Usb microfoon kopen en zo op de laptop aansluiten.
(Lees meer...)
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding