Wie kan me vertellen waar ik de muziek uit de serie "overspel" kan vinden? Evt. artiesten en titlesongs...

Uitzending gemist zend de serie niet meer uit..

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek
5.1K

Antwoorden (2)

De begintune van de serie 'Overspel' van de VARA, bevat muziek van Smokey Robinson & Miracles ' Tracks of my tears' (1965)

label: motown
http://www.mega-media.nl/mvtr-item.php?id=707

Op deze site vind je ook muziek die hoort bij desbetreffende aflevering. Een overzicht kon ik niet vinden.

http://www.imdb.com/title/tt1870949/board/thread/189050361?d=189052532#189052532
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Volgens wikipedia is de serie al verkocht aan het buitenland. Misschien dat via de hier gebruikte links t.z.t. meer te vinden is.
De intro is van Fons Merkies (die doet ook carnavalshits voor Theo Maassen, geloof ik.)

Ik heb een aantal afleveringen gemist en wacht op de DVD. Die ga ik dan lenen (bieb) en waarschijnlijk staat daar wel op welke muziek ze hebben gebruikt.

Maar ja kan ook via de contact opvragen of het ergens te vinden is. Dan krijg je misschien meer gerichte informatie. Bij bepaalde publieke omroepen krijg je soms wel antwoord, maar ze kunnen niet alles beantwoorden. Maar algemene vaak terugkerende vragen dat zal nog wel lukken.

Toegevoegd na 1 minuut:
Zie bij de bronnen.