Wat is de werkelijke titel van dit nummer van Bob Marley?

Ik wil de werkelijke titel weten, want ik ben op zoek naar de lyrics hiervan.

Toegevoegd na 1 minuut:
Want op youtube staan bij de reacties verschillende titels. Ik kom er niet uit en kan het dus ook niet vinden...

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Lalalalal :)

Het beste antwoord

Sweat heet het, de band is Inner Circle.

Toegevoegd na 1 minuut:
Op wikipedia staat ook dat het abusievelijk toegeschreven wordt aan Bob Marley of UB40.

De lyrics zijn oa te vinden op http://www.lyricsdepot.com/inner-circle/sweat-a-la-long.html
gvrox
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
:-( je was me net voor!

Andere antwoorden (1)

Dit nummer heet Inner Circle.

met vriendelijke groet,

Coen