Ik zoek een Spaanstalig nummer waar in het refrein papuela (of iets dergelijks) word gezongen.

Ik ken dit nummer van een "country" avond. Ben al enige tijd hiernaar op zoek. Wie kan mij helpen? :)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek

Antwoorden (2)

is het misschien een nummer van belle perez?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zijn de Gypsy Kings "country"?
Moest aan deze denken. Het is wel een klassieker.

Kan geen originele video vinden.

Toegevoegd na 6 minuten:
Of zoek anders op Tex-Mex.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Tex-Mex_%28muziekgenre%29
Rowwen Hèze heeft een CD met dat genre uitgebracht, maar dat zijn Limburgers. Ik weet alleen niet of ze ook Spaanstalig hebben uitgebracht. Die muziek komt wel uit het grensgebied van Mexico en Texas. Daar zou wel Spaans bij kunnen zitten.