Welk muziekstuk is dit?

Hier te horen op 1.08. Bij So You Think You Can Dance NL 2009 dansten Els en Angelo een Engelse Wals op een heel mooi muziekstuk.

Welk muziekstuk is dit of van wie is dit muziekstuk?

Toegevoegd na 3 minuten:
Met 1.08 bedoel ik 1 uur en 8 minuten, niet 1 minuut en 8 seconden ;)
En van het echte filmpje, niet van de reclame die ervoor staat. Ik heb helaas geen reclamevrije versie kunnen vinden.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek

Het beste antwoord

Theme from Shindler's List

Toegevoegd na 3 minuten:
Van John Williams.
bamibal
12 jaar geleden
Amadea
12 jaar geleden
Schindler. 'k Was nog aan het zoeken naar de gevraagde muziek op de video want er stond niks bij 1 minuut 8 seconde, en toen stond jouw antwoord er al...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Super!
Ik had het stuk nog nooit eerder gehoord, maar vond het meteen zo prachtig. Ik was bang dat die reclame vóór het filmpje teveel zou afschrikken, dus ik ben blij verrast dat ik een antwoord heb gekregen. Eb binnen zo'n korte tijd ook nog.
Bedankt voor jullie hulp allebei!
Amadea
12 jaar geleden
Wie zet hier nou een minduim bij? Dit is het juiste antwoord, hoor....