Waarom was het koninginnendagfestival van radio 538 genomineerd?

Hoe kon het koninginnendagfestival 2009 van radio 538 genomineerd zijn voor de gouden radio ring evenementen, Terwijl dat als het goed is die dag begin de middag, alle festiviteiten omtrent koninginnendag waren afgebroken? Al zou dit bij dit evenement niet het geval zijn geweest, lijkt het mij ongepast dit wanrespect met een nominatie te belonen.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Muziek

Antwoorden (2)

Wat mij betreft hoeft Radio 538 ook geen prijs te krijgen.
Maar als je van 'wanrespect' praat, dan heb je de actualiteit niet goed gevolgd. Er is die dag uitgebreid overleg gevoerd met de lokale autoriteiten. Die verzochten de organisatoren om de feestelijkheden te laten doorgaan. Men wist niet hoe de enorme menigte zou reageren op een afgelasting, en men zat niet te wachten op opstootjes.
Dus een enigszins genuanceerd oordeel is hier op zijn plaats.
Plaatje bij antwoord
AWM
14 jaar geleden
Who cares...

De Gouden Radio Ring 2009 is naar mijn meest favoriete programma Morgenstond van RadioNL gegaan...