is er een site waar een aantal opzwepende nummers opstaan? (geen youtube)

voor een voetbalwedstrijd wil ik een aantal opzwepende nummers draaien maar is er een site die titels aangeeft van zulke nummers die daar geschikt voor zijn? of als je zelf zulke nummers weet mag het ook in je antwoord.

Weet jij het antwoord?

/2500

Of ze nou echt opzwepend zijn, laat ik aan je eigen mening over, ze gaan wel over voetbal: http://www.flipjonkman.com/www3/remository/Voetbal-Liedjes/

Ligt eraan in welk genre. Bij voetbalwedstrijden en opzwepend moet ik denken aan nummers waarbij je ook mee kunt schreeuwen (tekst/melodie). Een poging: The Fratellis - Chelsea Dagger Zombie Nation - Kernkraft 400 Emmanuel G feat. Stevie H - La Ola (L Marshall Remix) Blur - Song 2 Black Eyed Peas - Tonight LMFAO - Party Rock Anthem Toegevoegd na 1 minuut: Sites waar je echt een lijstje krijgt met opzwepende muziek weet ik zo niet helaas. Wel kun je bij spotify een playlist aanmaken en krijg je daarna weer aanbevolen tracks die in hetzelfde genre vallen.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100