Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kun je nummers van je cd op een usb stick krijgen op de computer? En waarmee kun je nummers van Youtube downloaden?

Ik zat al te proberen met Windows Mediaplayer, maar daar kreeg ik het niet voor elkaar. Als ik wilde synchroniseren, ging die alle nummers uit de hele mediabibliotheek synchroniseren. Ook kreeg ik de nummers niet in een mapje. Wat is het verschil tussen rippen en synchroniseren?

Een andere vraag is hoe ik muziek van Youtube kan downloaden. Wij hebben heel lang freeyoutube gebruikt, maar dit werkt niet meer. Wat werkt wel en is gratis en makkelijk in gebruik?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek
2.6K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (4)

Ik weet alleen je tweede vraag met
Youtube downloader
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Synchroniseren is iets heel anders dan rippen, en rippen is hetgene wat je wil doen.
Volgens mij heeft Windows Mediaplayer daar wel een optie voor, anders check je de bron voor een ripper/grabber (zelfde)

Als je muziek van youtube wil dowloaden kan je beter iets als een Youtube to mp3 converter site gebruiken (check bronnen) of een standalone programma (duurt wel iets langer, check bron)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je moet die nummers van je CD rippen (naar Mp3 converteren) met WMP en die dan op een USB-stick zetten.
Met synchroniseren gaat Windows de gehele mediabieb op de USB-stick zetten. Optie kiezen: niet synchroniseren.

FreeYouTube downloader moet je even updaten (nieuwe versie installeren):

http://www.dvdvideosoft.com/products/dvd/Free-YouTube-Download.htm
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
je kunt ook nummers van youtube downloaden met realplayer, maar dan moet je het nog wel omzetten in mp3.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding