Heeft iemand enig idee hoe dit liedje heet (zie uitleg)?

Ik liep zojuist in de supermarkt en hoorde een liedje op de radio die ze daar aan hebben staan. Het werd gezongen door een vrouw, en het steeds terugkomende stukje begon met "I am blind". Het was te rumoerig en de muziek was te zacht om het goed te kunnen verstaan. Het was een ballad met hele mooie uithalen. Ik zou graag willen weten welk nummer dit is maar ik kom niet zover hiermee op google. Misschien heeft iemand een idee?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het was een kruising tussen pop en r&b. Het zou zo een nummer van whitney housten geweest kunnen zijn bijvoorbeeld (die was het niet, die zou ik herkend hebben)

Antwoorden (2)

Het kan ook Pat Monahan - Always Midnight zijn.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Amadea
12 jaar geleden
Nee, dat kan niet. Want dat is een man, terwijl het door een vrouw gezongen moet zijn. Hij zingt trouwens: Are you blind? Dus de tekst klopt ook niet.
Curtis mayfield - right on for the darkness, hij zingt zo hoog dat je misschien dacht dat het een vrouw was.

Toegevoegd na 7 minuten:
Of misschien: Collie bludzz - i am blind for you haters